باز خورد های زشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




























هم سلولی...



دیگر دم تکان دادن هایت را نمی خواهم

بس است هر چه

کولی گرفتی

پالانت را بردار/



اشی که برایم پختی جگرم را متلاشی کرد

بوی گند نامردمی میداد

بوی بد خیانت/



این بار که امدی سرم را محکم به دیوار میزنم

 تا عشقت /تمامت/

با خودم متلاشی /

شود/


 

 تو تمام مرا میخواستی برای تمام روزهای تن هاییت

و تمام فریب های زندگی ات را

سوار بر قلب مهربانم

کردی/




سگها چه حیوان های با وفایی هستند

یکی بخر.



کفتار را روزی اه میکردی به دلیل خصلت درنده خویی اش

مبارکم باشد قلبم را به لاش خور

داده بودم/




داری چه میکنی با گلی که روزی برایت   می نوشت

هیچ امادهاش میکنم

اب میدهم تا

دوباره پرپرش کنم/




عشق را از تو اموختم وقتی بردی و نمک پاشیدی تو نهایت

نفرت را به من اموختی

حالا من زشتم؟



چترم بهانه بود تا تو تا انتهای شب تن هایم نگذاری

 من درس داشتم باید کنکور میدادم

 بی تو خوابم میبرد/




می خواهم دستت را قطع کنم از بدنم

روی تنم سنگینی می کند

تاب خر مگس ندارم/




من تمام وجودت را که پر از دو رویی است و وجودم را

الوده کرده قی میکنم

میدانی می خواهم سم زدایی کنم/





گفتم با صداقت باش اگر باشی دنیای احساسم

فریاد خشمم حالا گوشت را

میدرد وتنت را

میبلعد/





تو را چه به عشق بازی نگفتم گردو بازی کن

ببین چه به روزت اورد

عروسک هایت هم

از تو بیزار شدند/





اوه اوه

هر که ویران میکند بیشتر طلب دارد

ارث پدرش را میخواهد

بابا کوتاه بیا./




اخه ادم کم عقل زندگی /بازی /عاشقی /قانون دارد

اینجا شهر بی کلانتر نیست/

دل شکنی وبعد فرار/




عاشق که باشی فکر می کند چهار پایی در بند

حواست باشد با این دید

لگد نخوری/




اوه اوه

من اگر نباشم تو میمیری

گزاف نگو

یک مزاحم کمتر

جا وسیع تر/




قلب را شکستن هنر نمیخواهد اسان اسان است

من یادت میدهم

ورود تو تمام منی /خروج ببین من تمامم برای دیگری/

شکست به همین راحتی؟؟؟




اوه اوه

من با تو قهرم چون تو نگاهت را به چپ وراست چرخاندی

لعنتی ادم که مترسک نیست

باید اطرافش را نگاه کند

تا گرفتار چون تویی

نشود/



در کلام اخر بازخورد همان عملی است که روزی بر وجودی روا داشتیم

عزیزم مراقب قلب ها/زبان ها

باشیم بازخورد بد ویران

میکند زندگی

را/یا حق








 

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت0:58---11 تير 1392
سلام داداش . ازت ممنون که چند بار به وبلاگ من سر زدی وبلاگتو گشتم وچندتااز مطالبشو خوندم . خداییش جالبن . خواستم لینکت کنم اما ندانستم به چه نام وعنوانی لینکت کنم . اومدی مشخصات روبگوکه لینکت کنم . خوشحال شدم داداش .مرسی

حس مبهم
ساعت0:50---6 تير 1392
یکم

حس مبهم
ساعت0:29---6 تير 1392
متین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

حس مبهم
ساعت22:16---5 تير 1392
خستگیت دررفت؟

حس مبهم
ساعت19:07---5 تير 1392
این مطلبت وخوندم گفتم شاید چیزی شده

حس مبهم
ساعت18:30---5 تير 1392
اگرازحوالیه دلم گذشتی اهسته ردشو دلتنگیم راباهزاربدبختی خوابانده ام

حس مبهم
ساعت15:34---5 تير 1392
سلام اقا متین این مطلبتم مثل بقیه مطلبات عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + چهار شنبه 21 تير 1392 / 8:25 /
- Online Support by www.1abzar.com --->